Blog tampil dengan wajah baru

Akhirnya.. Blog gua kini berwajah baru. Seronoknyeeer!! Dah lama gua nak tukar theme tapi tak reti. Terima kasih gua ucapkan to Anarm.Net sebab tolong carikan theme pastu tolong edit apa2 yang patut. Gua nak buat sendiri memang tak reti.. Tulis2 masuk2 gambar macam tu gua tau laa.. herrmmm.. Boleh tahan jugak theme ni.. cool.. sejuk.. Siap ade Lisa Surihani lagi kat bawah ni tadi gua nampak.. Iklan Lip Ice.. gua suke Lisa! hehee..

Theme yang lama budak Anarm tu cakap dia lupa nak backup.. Adoii.. Takpe la bro.. Theme baru ni dah ade, yang lepas2 tu gua buat2 lupa jela.. Gua pejam mata je.. Member2 punya pasal kan.. Huhuu.


Oleh sebab blog dah bertukar wajah, gua ingat banner pon nak kene bikin baru jugak.. Gua nak design sendiri, rasa macam malas yang amat.. Nak mintak tolong 'budak tu' designkan, dia dah banyak buat theme ni.. Errr.. Ada sape2 sudi buatkan banner untuk gua tak? Ingat nak yang saiz kotak 125 tu je.. Sape sudi designkan gua kasi space percuma kat sidebar blog ni untuk dia tempek banner iklan dia.. Tempoh...... untuk 30 tahun!! Amacam?

Kalau takde orang sudi buatkan, terpaksa la gua buat sendiri. Malas betul nak bukak photoshop!

0 Komentar untuk "Blog tampil dengan wajah baru"

Sila komen menggunakan bahasa yang molek.
Tolong jangan buat spam kat sini ye. Terima kasih.

 
Copyright © 2014 Cetusan Suara - All Rights Reserved
Template By Catatan Info