Takbir Ultraman

Hari ni puasa yang ke berapa ek? Gua tak kira hari la pulak. Bulan puasa ni gua tengok ramai yang dok melepak kat sana sinun time orang tengah sembahyang terawih. Buruk benor perangai. Awak tu dah ler tak sembahyang terawih tapi dok melepak kat kawasan masjid. Bingai..

Gua ni jenis suka perhati tindak tanduk orang lain. Masa nak start sembahyang terawih, gua tengok ada macam-macam jenis cara orang kita ni angkat takbir. Ada yang tersangkut-sangkut, ada yang 2 3 kali angkat takbir baru terasa mantap, ada yang angkat takbir rendah, ada yang angkat tinggi melampau.. macam-macam! Setahu gua, ada 1 cara je angkat takbir. Rasa nak tergelak pon ada..


Kelakar ustaz dalam video tu bagi ceramah. Tapi betul jugak apa yang dia bagitau tu kan? Lepas-lepas ni harap takde dah la yang angkat takbir gaya ultraman. Buruk benor gayanye. Haha..

Selamat Berpuasa semua..

2 Komentar untuk "Takbir Ultraman"

hahaha.. gaya ultraman.. takleh blah.. kah3

@Anarm aku tergelak dowh dengar ceramah ustaz ni.. hahaha.. sempoi..

Sila komen menggunakan bahasa yang molek.
Tolong jangan buat spam kat sini ye. Terima kasih.

 
Copyright © 2014 Cetusan Suara - All Rights Reserved
Template By Catatan Info