21 June 2011

PageRank Prediction Blog CetusanSuara

Tadi gua pergi singgah blog DenaiHati kejap. Terbaca entri kat blog dia pasal Gempak Pagerank Kujie2.com PR5. Kalau tak salah gua, blog Kujie2.com tu memang power. Banyak entri menarik yang Kak Jie (panggilan owner Kujie2.com) tulis kat blog dia. Memang patut la kot dapat PageRank 5. Hebat! Hebat! Tepuk tangan. Walaupun gua jarang masuk blog dia, gua pernah terbaca entri pasal kura-kura yang Kak Jie bela. Gua suka sangat entri pasal kura-kura tu. Entri ni haa - Finding Nemo. Hehe..

Balik pada topik page rank yang DenaiHati post kat blog dia tadi. Gua masuk link Google PageRank Prediction Tool yang dia kongsi kat entri tu. Nak tau apa gua nampak bila gua check PR (prediction) untuk blog ni?

PageRank Prediction Blog CetusanSuara

PR2!! Betul ke ni? Macam tak caye je. Haha.. Tapi kalau betul la blog Cetusan Suara ni dapat PR2, next time hari2 gua akan update blog. Takde orang komen pon gua tak kisah. Asalkan gua dapat naikkan lagi PR blog ni. Takde nak buat apa pon. Saje suka2. Huhuu

* Tengah semangat nih!

Blogger sepenuh masa berasal dari Kelantan. Bekerja sendiri. Sudah berumahtangga. Menulis di blog sejak tahun 2008.

2 comment(s)

Uish.. Pelik jugak aku.. Nape ada point yer?
2.18? Pelik jugak aku..he3

@Shah yang tu gua pon tak tau.. tapi kalo ikut apa yang denaihati bagitau, poin2 tu macam takde apa2 sgt.. boleh genapkan kpd jumlah yg terdekat.. macam belajar matematik kat sekolah dulu.. bundar ke apa istilah dia.. lupa plak.. hehe..

Sila komen menggunakan bahasa yang molek.
Tolong jangan buat spam kat sini. Terima kasih.
EmoticonEmoticon