Alarm telefon Android

Mata gua ni dari tadi tak boleh nak lelap. Pagi nanti nak pegi kerja. Ada jugak gua terlajak tido tak pegi kerja ni kang. Dah berapa kali dah jadi camtu.

Alarm telefon gua ni pun tak boleh pakai. Bunyi macam tak bunyi je. Pelan sangat. Macam mana gua nak terkejut pagi2.

Ada sape2 tau apps alarm yang best untuk telefon Android? Yang bunyi alarm dia kuat, tak berhenti bunyi selagi tuan dia tak bangun tutup. Ada tak?


0 Komentar untuk "Alarm telefon Android"

Sila komen menggunakan bahasa yang molek.
Tolong jangan buat spam kat sini ye. Terima kasih.

 
Copyright © 2014 Cetusan Suara - All Rights Reserved
Template By Catatan Info