13 June 2012

Juara Euro 2012 Pilihan Lelaki Kacak

Juara Euro 2012

Gua nak turut serta sahut cabaran contest "Juara Euro 2012 Pilihan Lelaki Kacak" yang dianjurkan oleh bro Denaihati. Walaupun gua ni bukan jenis melepak tengok bola sangat tapi gua tetap ada pasukan kegemaran sendiri.

Gua pilih team GERMANY sebagai juara Euro 2012 yang dari dulu lagi memang team kegemaran gua. Tengok kat entri contest Denaihati ni ramai pulak yang sokong Sepanyol. Gua harap final nanti team GERMANY akan kalahkan team SEPANYOL. Booo~

p.s. Penyertaan untuk contest ni tamat pada 11.59pm, 14/6/2012 dan hadiahnya berupa 10,000 trafik blog + T-Shirt Denaihati.

Blogger sepenuh masa berasal dari Kelantan. Bekerja sendiri. Sudah berumahtangga. Menulis di blog sejak tahun 2008.

2 comment(s)

terima kasih menyertai contest Juara EURO 2012 dan good luck

sama2.. terima juga sebab datang singgah ke blog ni dan bagi komen.. 

Sila komen menggunakan bahasa yang molek.
Tolong jangan buat spam kat sini. Terima kasih.
EmoticonEmoticon