Lepas Sahur, Sambung Tidur


Ada sesetengah hamba Allah tu, orang bangun sahur, dia pun bangun sahur. Bab makan memang laju. Nak dapatkan tenaga untuk berpuasa katanya. Bila dah siap sahur, dia sambung tidur. Orang lain lepas bersahur sibuk bersiap nak solat Subuh, dia hanya puasa tapi solat tiang agama dia tak buat. Apa citer?


Orang jenis macam tu gua rasa patut bagi kaki je atas perut. Pijak! Pijak! Pijak! Bagi keluar balik apa yang dia makan tadi.


0 Komentar untuk "Lepas Sahur, Sambung Tidur"

Sila komen menggunakan bahasa yang molek.
Tolong jangan buat spam kat sini ye. Terima kasih.

 
Copyright © 2014 Cetusan Suara - All Rights Reserved
Template By Catatan Info