Label Harga Promosi Pasaraya Giant

Kagum aku tengok video ni. Video dirakam di pasaraya Giant semasa pekerja ni sedang tulis label harga promosi. Pekerjaan macam ni kalau tak silap dipanggil sebagai Display Artist.

Tengok sendiri lah macam mana Display Artist ni tulis label harga. Cantik giler seni tulisan dia. Nampak macam mudah, tapi sebenarnya susah juga nak tulis secantik tu. Mesti banyak berlatih baru dapat buat.




0 Komentar untuk "Label Harga Promosi Pasaraya Giant"

Sila komen menggunakan bahasa yang molek.
Tolong jangan buat spam kat sini ye. Terima kasih.

 
Copyright © 2014 Cetusan Suara - All Rights Reserved
Template By Catatan Info