29 October 2011

Layan Filem Hindustan Ra One

 
Tadi gua baru bangun tidur ada rasa satu perasaan yang tak tenteram. Perasaan yang.... boring giler habaq hang.. Gua pon ON internet bukak web2 yang gua pernah bookmark sebelum ni.. Banyak nak mampos! Gua bukak 1 bookmark (web), lepas tu terpampang wajah Shah Rukh Khan dengan badan sasanya berpakaian ala2 superhero. Gua berasa kagum dan excited. Tapi dalam hati gua berkata "cerita haramjadah apa pulak ni"... Gua tengok dulu heroin dia sapa. Kareena Kapoor! HOT! OK.. Terus gua download. Sambil tunggu siap download gua layan youtube tengok lagu2 dalam movie tu. "Ra.One" tajuk dia. Best pulak lagu dia yang ni.


Best ke tak taktau la cerita hindustan ni. Tengah tunggu download siap tapi tak siap2. Internet streamyx macam gampang dia punya slow. Gi mandi dululah!

Blogger sepenuh masa berasal dari Kelantan. Bekerja sendiri. Sudah berumahtangga. Menulis di blog sejak tahun 2008.

Sila komen menggunakan bahasa yang molek.
Tolong jangan buat spam kat sini. Terima kasih.
EmoticonEmoticon