01 February 2012

Datang Kerja Pada Hari Cuti

Gua masuk office macam biasa hari ni. Lewat 15 minit. Dah pukul 9 budak2 office gua sorang pon takde nampak batang hidung lagi. Gua turun bawah kejap pergi hisap rokok. Sekali pak guard sound gua, "Rajin nampak hari ni". Gua senyum je sambil sedut asap Gudang Garam. Lepas tu gua sembang2 kejap dengan pak guard tu yang dipanggil Wak Kasan. Sempat lagi dia pau rokok gua. 2 batang.. Huh!

Sembang punya sembang punya sembang, rupanya hari ni Cuti Hari Wilayah Persekutuan!! Patut la dah pukul 9 lebih gua sorang je yang datang office. Macamana gua boleh tak tau hari ni KL cuti.

Nak balik rumah ke nak lepak office layan movie? Gua balik pun bukan ada mainan kat rumah. Lepak office jela. Tengahari kang baru gua balik rumah tidur.

Blogger sepenuh masa berasal dari Kelantan. Bekerja sendiri. Sudah berumahtangga. Menulis di blog sejak tahun 2008.

Sila komen menggunakan bahasa yang molek.
Tolong jangan buat spam kat sini. Terima kasih.
EmoticonEmoticon