25 October 2014

EnSurvey Penipu!

EnSurvey - program buat duit dengan menjawab survey di internet. Tapi sebenarnya EnSurvey satu program yang menipu orang ramai. Aku dah cashout tapi sampai sekarang payment tak dapat-dapat. Contact pun takde sebarang respon.

Berapa lama aku habiskan masa setiap hari duduk depan laptop semata-mata nak buat duit dengan jawab survey di internet dengan program EnSurvey ni, tapi takde dapat apa-apa hasil langsung. Kerja sia-sia je selama ni.


Siapa yang masih main program EnSurvey ni hentikan jela. Takde hasil pun korang jawab suvey yang kononnya boleh bagi duit tu. Buang masa je main program menipu macam ni. Phuiii..

Blogger sepenuh masa berasal dari Kelantan. Bekerja sendiri. Sudah berumahtangga. Menulis di blog sejak tahun 2008.

6 comment(s)

Sila komen menggunakan bahasa yang molek.
Tolong jangan buat spam kat sini. Terima kasih.
EmoticonEmoticon