20 June 2012

Tidur atau Tengok Bola?

Gua sekarang tak boleh tidur. Mata ni rasa macam baru lepas pekena air tongkat ali panas2. Gua kalau dah minum tongkat ali malam2 memang berjaga terus sampai ke pagi. Masalahnya esok pagi nak kena bangun awal ada projek sikit. Tak tidur lagi kang mengantuk pulak time buat projek.

Lagi satu masalah gua tak minum tongkat ali pon tapi apesal mata ni tak boleh lelap? Sia#%&-*@(;:"

Rasa macam nak bukak tv tgk bola pun ada. Tapi nikmat tidur tu gua rasa lagi best dari tengok bola. Bola kalau tak tengok live dapat tengok siaran ulangan pun gua tak kisah. Gua tengok bola sekadar hobi bila ada waktu lapang je bukan taksub sampai sanggup tak tidur malam.

Mata! Tolonglah tidur. Gua teringin nak mimpi basah. LOL

Blogger sepenuh masa berasal dari Kelantan. Bekerja sendiri. Sudah berumahtangga. Menulis di blog sejak tahun 2008.

Sila komen menggunakan bahasa yang molek.
Tolong jangan buat spam kat sini. Terima kasih.
EmoticonEmoticon