Pihak Suruhanjaya Komunikasi dan Multimedia Malaysia (SKMM) memaklumkan di Facebook mereka bahawa Aduan MCMC telah mengaktifkan saluran aduan baharu melalui aplikasi ‘Whatsapp’. Saluran aduan ini diaktifkan bagi membolehkan orang ramai untuk membuat aduan mengenai sebarang isu berkaitan telekomunikasi, penyiaran, perkhidmatan internet, perkhidmatan pos dan perjudian dalam talian.
Berikut merupakan maklumat mengenai saluran aduan baharu Aduan MCMC.
Nombor Whatsapp: 016 2206 262
Waktu operasi: 9:00 pagi – 5:00 petang (Isnin – Jumaat)
Perakuan penerimaan aduan akan diterima oleh pengadu dalam tempoh 24 jam. Orang ramai digalakkan untuk menggunakan saluran baharu ini bagi menyalurkan aduan rasmi Aduan MCMC.
Sumber: Facebook Suruhanjaya Komunikasi dan Multimedia Malaysia
1 comment(s) so far
Line celcom cas kadar panggilan terlalu mahal tolong semak semula
Sila komen menggunakan bahasa yang molek.
Tolong jangan buat spam kat sini. Terima kasih.
EmoticonEmoticon