Internet Murah Dengan Celcom 1 Malaysia

Aku baru saja beli simkad Celcom 1 Malaysia. Payah betul nak cari. Dari bulan lepas aku dok cari kat internet akhirnya dapat jugak beli dengan kawan kat Facebook. Kat kedai takde jual dah simkad ni. Kena beli dengan ejen2 kat internet.

Aku beli simkad Celcom 1 Malaysia ni sebab harga internet dia murah, RM25 sebulan.


Masa aku beli dengan orang yang jual simkad ni, dia ada promote simkad yang aku tak pernah dengar. Simkad Hulk kalau tak silap aku. Lepas tu entah apa lagi dia merepek aku pun tak paham sangat.

Booster, untuk lajukan internet katanya. Internet takde kuota, Unlimited. Betul ke? Aku rasa macam tipu pun ada. Satu lagi.. Ghost! Ape benda tu??

Rupanya ada banyak jenis simkad kat Malaysia ni ye. Hari tu aku ada cerita simkad Tone Excel yang boleh buat duit. Lepas tu ada orang datang promote simkad OneXOX pulak. Boleh buat duit jugak katanya, macam Tone Excel. tapi harga lebih murah.

Macam-macam...

10 Komentar untuk "Internet Murah Dengan Celcom 1 Malaysia"

brpa harga ni. .

masa beli simkad C1M ni harga dia satu RM60.. tapi harga sekarang tak tahu berapa.. mungkin dah naik.. ada jugak yang jual satu RM100 ++..

Bro, nak contact org yg kau beli ..please

boleh mintak email? atau facebook ke (kalau ada).. nanti aku bagi contact orang yang jual..

bertuahlah bro dapat beli simkad celcom yang murah tu..

bro boleh mnta contact orang yang bro beli c1m ni?? email:muhammadfaiz5155@gmail.com

Bro,nk gak no kontek org yg jual c1m tu
Email:flamebonez_30@yahoo.com.my

Salam saya nk jual celcom 1 malaysia. dah ade 3simkad xtahan lah nk topup semua. whatapps saya 0129259557 id wechat hasrulanser007. tq

Waalaikumussalam.. Tak payah jual.. Tukar je ke telco ONEXOX.. Akan dapat validity 28 bulan.. Lepas tu tak topup selama 2 tahun pun takpe, nombor tetap aktif boleh guna..

Sila komen menggunakan bahasa yang molek.
Tolong jangan buat spam kat sini ye. Terima kasih.

 
Copyright © 2014 Cetusan Suara - All Rights Reserved
Template By Catatan Info