27 September 2014

Internet Murah Dengan Celcom 1 Malaysia

Aku baru saja beli simkad Celcom 1 Malaysia. Payah betul nak cari. Dari bulan lepas aku dok cari kat internet akhirnya dapat jugak beli dengan kawan kat Facebook. Kat kedai takde jual dah simkad ni. Kena beli dengan ejen2 kat internet.

Aku beli simkad Celcom 1 Malaysia ni sebab harga internet dia murah, RM25 sebulan.


Masa aku beli dengan orang yang jual simkad ni, dia ada promote simkad yang aku tak pernah dengar. Simkad Hulk kalau tak silap aku. Lepas tu entah apa lagi dia merepek aku pun tak paham sangat.

Booster, untuk lajukan internet katanya. Internet takde kuota, Unlimited. Betul ke? Aku rasa macam tipu pun ada. Satu lagi.. Ghost! Ape benda tu??

Rupanya ada banyak jenis simkad kat Malaysia ni ye. Hari tu aku ada cerita simkad Tone Excel yang boleh buat duit. Lepas tu ada orang datang promote simkad OneXOX pulak. Boleh buat duit jugak katanya, macam Tone Excel. tapi harga lebih murah.

Macam-macam...

Blogger sepenuh masa berasal dari Kelantan. Bekerja sendiri. Sudah berumahtangga. Menulis di blog sejak tahun 2008.

10 comment(s)

Sila komen menggunakan bahasa yang molek.
Tolong jangan buat spam kat sini. Terima kasih.
EmoticonEmoticon